Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om att blockera någon på fb

Publicerad 2012-01-21 16:50:33 i Vanlig vardag,

Jag har några blockerade på min facebook. Det är ganska skönt. Facebook bestämmer ju även vilka som är ens vänner och vilka som inte är det.

Satt precis och skulle blockera en person då följande alternativ kommer upp. (blev lite konstigt att kopiera in)

  • Du kan också anmäla den här profilen enligt följande:
    • Skriv in namnet på kändisen nedan och hjälp oss att förhindra att webbplatsen missbrukas
  • Kommentarer

    Postat av: Fanny

    Publicerad 2012-01-21 21:45:39

    Spännande att rullistfunktionen hängde med också. klickar jag på pilarna får jag upp listan =D

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Om

    Min profilbild

    Livet På En Kant

    Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela