Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ocensurerade könsorgan är tydligen det som lockar

Publicerad 2012-01-11 22:12:21 i Vanlig vardag,

Efter dagens ocensurerade inlägg kan jag bara göra konstaterandet att det är könsorgan som lockar människan. Nu fick jag en del kommentarer angående det jag skrev, men jag vill återigen påminna - det är ni som läser! Vad ni än säger kan jag bara kontra med att sexrelaterade inlägg lockar betydligt mer än tråkiga inlägg och gråsuggelivet vi alla annars lever.

Jag återberättar ju bara mitt liv här, men det är nog så att jag ska börja bli lite mer vågad i vad jag skriver. Det är inte så roligt att läsa om det var bilen eller bussen jag tog till jobbet på morgonen. Det mest spännande i den bloggen skulle ju isf vara att jag gick. Nej, fatta vad trist. By the way, på tal om tråkiga ämnen. Bara för att göra en sista check på om jag verkligen är ok eftersom jag tänkte jobba imorgon åt jag indisk kycklinggryta till middag och nej, jag har inte bränt sönder arslet än så jag antar att jag är frisk.

Imorgon väntar då jobb, plus ett samtal från Hållaisnoppenmannen. Jag vet inte om det där var ett bra namn, men det var det första som kom upp. Nåväl, imorgon skulle vi höras igen. Vet inte om vi sa via sms eller samtal. Oavsett lär det komma någon ny kommentar från denna och eventuellt blir det ett nytt ocensurerat inlägg.

Nu ska iaf jag sova - själv- för ännu har det inte stått någon man utanför dörren med en vinflaska i handen, eller något annat för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela