Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket att stå i jämt numer känns det som

Publicerad 2012-01-18 14:21:32 i Vanlig vardag,

Sitter och väntar på att höbonden ska komma. Är skönt att ha ett lager hemma så man vet att hästarna har mat. Sedan har jag väldigt mycket att göra och jag är tveksam till om tiden kommer att räcka till. Får väl speeda på. Idag var vi en kort på jobbet och det är konstigt att man kan vara snabbare än normalt med 20% manbortfall. Antar att man höjer ribban lite. Sedan tror jag också att man skippar vissa saker man kanske skulle ha gjort om alla varit på plats. En kombination måste det vara.

Nu måste jag kila ner. Måste flytta på lite saker innan han kommer och han brukar vara tidig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela