Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket att fixa med

Publicerad 2012-01-26 18:19:40 i Vanlig vardag,

Nu ska jag ner till stallet. Måste hinna hämta torv och göra iordning häst nr 1 och rida innan vad jag tror är hoppträning senare ikväll. Jag ska inte vara med men jag vill gärna rida innan. Gissar att häst nr 2 blir på lilla ridbanan.

Det får bli så idag. Imorgon har jag medryttare till Norton och på söndag kommer det en och provrider för att ev bli medryttare.

Borde ha bla bla bla och borde ha bla bla bla, men nu blir det bara det här ikväll.

Ha det så länge. Uppdatering och ridrapport kommer jag med senare. Just det, glömde berätta att jag gjort iordning lite i sadelkammaren idag. Det blev asabra. Har lite mer att fixa med därinne och sedan kommer det att vara toppenbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela