Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min nya favorit

Publicerad 2012-01-20 16:10:48 i Vanlig vardag,

Hade tänkt skriva ett inlägg som jag tänkt på ett tag nu, men jag känner att jag inte orkar just här och nu. Istället ska jag ta en powernap med min nya skiva Avspänning med Lars-Erik Uneståhl. Jag har lånat den, men det blir till att införskaffa. Lyssnade på den igår när jag gick och la mig och jag sov otroligt bra i natt. Anledningen till att det blev just den här skivan är att det ingick i mentalträningskursen att införskaffa den.

Efter det ska jag ner till stallet och försöka ta ut både Ante och Norton på en sväng. Ante planerade jag ridhuset och Norton bara på ridbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela