Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag vet inte vad som har hänt

Publicerad 2012-01-13 09:42:15 i Vanlig vardag,

Jag har börjat sova så dåligt på nätterna. Det brukar inte vara ett problem för mig och jag är egentligen inte trött. Kanske beror det på att jag var ledig och sedan var hemma för att jag var sjuk. Dumt nog kom jag på efter sju igår att jag var väldigt sugen på kaffe. Ikväll tänker jag inte komma på något sådant dumt. Förra helgen berättade jag om en liten surprice hag hade åt er, men det verkar som att det blir förskjutet ännu lite till. Tanken var först att det istället skulle ske i helgen, men tiden verkar inte räcja till riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela