Real Time Analytics

Livet På En Kant

Happy idag med! =D

Publicerad 2012-01-22 08:49:24 i Vanlig vardag,

Jag blir lite glad när jag ser att det kommer fler och fler besökare till min blogg. En sak måste jag erkänna här och det är att jag hatar när folk skriver just så här. "bla bla bla bla...besökare....bla bla". Grejen är den att det känns som ett bevis på att man faktiskt är intressant, viktig, folk är intresserade eller vad man nu ska säga.

Den här bloggen har som ingen röd tråd heller. Ibland handlar den bara om hästarna, ibland om mina sjuka tankegångar, män, arbete. That´s about it. I förhållande till reklamen jag gör för bloggen har jag ändå hyfsat många besökare. När jag först startade bloggen var det för att någon hade spritt ut en massa lögner bland mina vänner och jag ville visa det från min sida sett. Att folk skulle få lite förståelse för mig och att det inte alls förhöll sig så. Idag känner jag att jag ändå bevisat att det är så som jag beskrivit det. Idag känner jag nog att jag skulle vilja ha en drös med besökare. Ja, jag vill ha många besökare. Jag vet inte hur man gör i denna värld av en miljontrehundratrettiotre bloggar, men nog skulle väl jag kunna lyckas.

Nu måste jag fixa färdigt stallet. Börjar jobba tidigt idag och vill göra färdigt en del där nere innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela