Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fan vad besviken jag blev nu

Publicerad 2012-01-19 20:07:05 i Vanlig vardag,

Tycker inte om när vi inte kan vara ärliga med varandra och säga rakt ut vad ni vill. En person föll precis i mina ögon och just nu vet jag inte ens om vi kan fortsätta vara vänner. Jävligt tråkigt, men var för fan ärlig. Seriöst, jag hade kunnat ta det. Nej, no more! Det var dessutom en av dem som jag hade lagt in på hyllan "mina riktiga och ärliga vänner som räcker livet ut".

För er andra: Det finns en ledig plats där nu om ni är intresserade. De är inte så många och man måste förtjäna den för att få ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela