Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det lättaste är helt enkelt att skita i allt vad män heter

Publicerad 2012-01-23 16:01:22 i Tvåbenade problem,

Nu har jag överlevt halva dagen. Har satt på ugnen för att kunna göra klyftpotatis till mina linsbiffar jag har kvar. Det finns också kvar ingdredienser för att kunna göra en omgång tzatziki till. Yummi, yummi, det kommer att bli asagott igen.

Efter det ska jag ner till stallet och idag tänkte jag rida Ante i ridhuset och Norton lite på banan. Ante lär vara görpigg. Får se om jag tar mig till ridhuset. Det kanske blir så att jag bara longerar honom på ridbanan och rider en sväng efter det.

Jag ska försöka lägga in lite mer bilder igen. Det känns som att det blivit lite glest på den fronten. Å andra sidan är det väldigt svårt att lägga ut bilder på småsnoppar och negerkukar och det har ju inlägg handlat om senaste tiden. Ibland har jag tänkt att jag skulle kunna göra dessa bilder i paint, eller något enklare bildprogram, men jag har som inte tiden att sitta med sådana saker.

Har senaste tiden funderat på saker som är värda att lägga energi på. Jag vill lägga all min energi på saker som är bra för mig och så lite som möjligt på negativa saker. Det är så himla lätt att falla ner i skitgropen och det är så tråkigt att vara där. Enklast för mig just nu är att jag fokuserar på mig och mitt och skiter i allt vad män är. Det är ju bara att konstatera att jag ändå bara faller för idioter och då kan jag lika gärna skit i alltihop. Det blir helt enkelt lättare för mig. Ni kanske tycker att det låter korkat och att jag inte borde tänka så, men jag har fan ingen lust i att göra något annat. Det är bara att räkna bakåt. Idioter! Sedan var det som slut på den saken. Ha det gott. Nu ska jag äta god mat och ingen jävel är välkommen att äta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela