Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här blev bättre än jag kunnat ana

Publicerad 2012-01-21 22:22:06 i Vanlig vardag,

I morse när jag vaknade hade jag, redan då, tok mycket besökare och det har som flödat på under dagen. Det är faktiskt lite roligt när man får ett riktigt uppsving på bloggen. Det är lite av en egoboost.

Jag har tänkt lite på bloggen och jag tänkte att jag ska börja bjuda till ännu lite mer. Ofta vill jag skriva saker som jag inte vågar för ändra det, eller det, eller det, eller det, eller... Ja, ni fattar den kan tycka så och den kan tycka si. Nu blir det inte så något mer. Jag ska skriva lite råare helt enkelt. Det finns inget annat. Vi har pratat om det här på mentalkursen. Jag bloggar bara inom min safezone. Den där jag känner mig trygg och säker. Nu börjar jag känna att jag vill utvecklas och bloggen är ett bra ställe att börja på.

=) Godnatt kära vänner. Imorgon är det tidigt jobb och om jag ska orka upp gäller det att lägga sig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela