Real Time Analytics

Livet På En Kant

Alla känner apan, och det är tydligen jag.

Publicerad 2012-01-31 10:13:02 i Vanlig vardag,

Jag kom ihåg locket idag. Till termosen alltså. Det var bra för att köra och hålla termosen samtidigt var ingen höjdare.

Rasten är snart slut och sedan ska jag gå ner och flytta lite mer bajs. Move the poop... Varje år i januari kommer jag på att jag skulle vilja åka till Sunshine Tour. Jag gissar att det har med kylan att göra.

Hörde idag att jag återigen varit samtalsämne på min Hyresvärds arbetsplats från någon helt annan stans. Jag tycker inte om att vara samtalsämne, men det var ju det där med inte igen. Jag kan inget annat. Dessutom vänder sig alltid x antal människor om när jag kliver in genom dörren. Vi återkommer också till alla känner apan, apan känner ingen. Jag vill ju synas, speciellt hos det manliga könet och jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela