Real Time Analytics

Livet På En Kant

En miljon läsare på bloggen

Publicerad 2012-02-06 16:51:49 i Vanlig vardag,

Ni kommer ihåg att jag satte upp ett mål för bloggen. Det var att öka antalet snittbesök. Nu är det bara nio kvar till jag nått det målet. Det målet jag hade var att bloggen skulle vara upp i det antalet besökare till slutet på mars och det är liksom bara i början på februari nu. Ska jag sätta upp ett nytt mål, eller ska jag vara nöjd såhär? Jag tror att bloggen kanske dör av lite om jag inte har något mål med den. Det stora målet är fortfarande en mijon läsare. Konkurrensen är stenhård, men det gör det hela bara lite mer spännande.

Jag sätter nog upp ett nytt mål. Det nya målet för slutet på mars blir att öka med ytterligare några besökare. När jag kommer upp i det har jag ökat, sedan jag satte upp målen för en månad sedan, med 200%. Det är bra statistik. Vill man vara en riktigt stor blogg måste man idag skriva väldigt provocerande inom något område. Jag har varken lust att skriva att jag hatar turkar eller skapa en jävla knullblogg bara för att få läsare. Det med turkar är ju inte sant och någon knullmaskin(fejk, eller inte) har jag inte lust att vara. Jag vill bara vara mig själv, och jo, jag är tillräckligt intressant för att få en miljon läsare. Både ni och jag vet det. Jag måste bara våga vara lite mer öppen.

Det är lite av en balansgång, man får inte vara för mycket heller för då är risken att folk blir äcklade. Jag hörde idag att Itchy&Scratchy-inlägget var bra. =) Ni ser. Ni är ett gäng perverser ni också. Det är inte bara jag. Även om det är jag skriver om kluvna, musar, negerkukar och minipittar är det ändå ni som läser och ni tycker om det. Nej, nu ska jag äta.

Jag funderade lite på en sak idag och behöver lite hjälp. När jag mockade en av boxarna förvandlas plötsligt en hästbajjaklump till en Deadguy, dvs en mosad mus. Jag tittade lite på den där den låg bland bajset i skottkärran när jag får syn på något.



Nu syns det kanske lite dåligt på den här bilden, men ser ni att det är något rosa mellan bakbenen på den. Är det dens snopp? För i sådana fall undrar jag. Hur kan en så liten snopp producera så groteskt med ungar? Det sprutar ju för fan bara ut musbebisar. Den har ju värsta minipitten. Är det så att möss också har olika storlekar för då hoppas jag ju att den här inte klassificeras som negerkuk bland mössen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela