Real Time Analytics

Livet På En Kant

Uschibuschi!

Publicerad 2012-02-25 18:13:51 i Vanlig vardag,

Jag har legat hela eftermiddagen med typ migrän. Fryser så fort jag går utanför täcket. Jag hoppas verkligen det går över till imorgon. Det här var inte roligt. Som om det inte vore nog har jag ont i hela kroppen också, Ska snart gå ner till stallet och göra färdigt det sista och natta hästarna. En stund till ska jag ligga och tycka synd om mig själv bara.

Det finns lite fler filmer att titta på här som jag inte har sett. Jag lyckas fortfarande inte komma igenom min brandvägg och ladda ner saker. Det är ju tur att datorn är "inbrottssäker", men skulle kanske vara bra om jag lyckades göra inbrott hos mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela