Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tappat stinget lite

Publicerad 2012-02-26 18:57:51 i Vanlig vardag,

Det känns som att jag har tappat stinget lite när det gäller bloggandet på senare tid och det kanske är så det är. Jag tänkte dela upp bloggarna lite så jag inte blandar det jag skriver om. Den här kommer att fortsätta att handla om hästarna och den andra kommer att vara råare och mer ärlig. Den här kommer att vara likadan som den varit hela tiden.

Just för tillfället blir det nog inte så mycket roliga inlägg för jag känner mig inte så inspirerad av det, men något ska ni nog få snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela