Real Time Analytics

Livet På En Kant

Speedstädat

Publicerad 2012-02-20 17:18:21 i Vanlig vardag,

Nu har jag gjort världens speedstädning. Jobbigt när det ser grönjävligt ut och den man hyr av ska komma. Det är tur att jag kan det här med speedstädning. Måste bara kolla så han inte ska ha något från köket då jag har en del disk kvar. Vågar ju inte köra diskmaskinen när jag inte är hemma och ibland diskar den inte rent så jag måste köra om disken tre gånger. Hmm....

Jag ska skynda mig ner till stallet så jag slipper skämmas och bara ringa och fråga om han ska ha några köksgrejor med sig. Pinsamt, pinsamt. Nåväl, jag lär överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela