Real Time Analytics

Livet På En Kant

På hugget...

Publicerad 2012-02-21 17:21:27 i Vanlig vardag,

Nu ska jag ner till stallet. Jag får springa och göra iordning Norton för kl 18.30 är det upptaget i ridhuset och jag ska hinna rida innan det. Idag ska jag jobba på bytena igen. Fick lite tips av GP-ryttaren idag och jag ska köra på dem. Det är lite med ställningen, sluta och tjolahej tjolahops. Vi får se vad det blir av det.

Ante får fortsatt vila då han fortfarande hade lite ont i ryggen i morse, men han är betydligt bättre. Jag skulle antagligen kunna rida honom. Han har aldrig haft ont i ryggen förut och därför vill jag att han är helt hundra innan jag hoppar upp igen. Ont i ryggen kan leda till så mycket mer. Det han har ont i just nu är bara en muskel som är spänd och det är bara lite vila för att det ska bli bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela