Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man inte har tid....

Publicerad 2012-02-19 22:08:36 i Vanlig vardag,

Det är vad jag inte har just nu. Eller rättare sagt. Det blir ingen tid över till att skriva här. Jag har fullt upp med annat faktiskt. Skrev om ridningen med Ante tidigare idag. I min telefon ligger en hel radda med bilder som jag hade tänkt lägga upp, men jag har varken tid eller ork att göra det.

Skrev för ett tag sedan att jag har fullt upp med annat och det är det där annat jag pysslar med just nu. Jag hoppas bara att jag får ännu mer annat att sysselsätta mig med snart. Happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela