Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min galna grej

Publicerad 2012-02-11 16:30:15 i Tvåbenade problem,

Innan jag deklarerar vad jag gjort vill jag ha lite mer kött på benen. Just nu känns det riktigt bra. Verkar kunna vara något, men man ska inte ropa hej förrän man kommit över ån. Det jag kan säga är att jag lyckades med kontakt ett.

Jag vet att jag är lite knäpp, men jag orkar inte ens försöka vara normal. Det spelar ingen roll vad jag än gör är jag ändå knäpp och fel. Lika bra att bara vara mig själv. Det verkar enklast. Om det betyder att jag är knäpp så får det bara vara så.

Det verkar iaf som att det här kan vara något och nu får ju ni helt enkelt bara hoppas med mig. Alla som bor där jag bodde förut ska önska extra mycket, speciellt om ni vill ha mig i närheten ibland.

Kommentarer

Postat av: SysterYster

Publicerad 2012-02-11 17:48:22

Jag håller alla tummar som finns i det här huset =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela