Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har gjort något helt galet! *mansproblem*

Publicerad 2012-02-10 22:44:59 i Tvåbenade problem,

Jag har gjort något galet igen. En dag bestämde jag mig för att jag vill ha så lite som möjligt att ångra när jag ligger på dödsbädden. Slutsatsen av det blev att det mesta man ångrar är det man aldrig gjorde. Det kansek är en av anledningarna till att jag kan framstå som lite knäpp och galen. Eller, så är jag helt enkelt det. Vi behöver inte fundera mer över något vi tillsammans konstaterat.

När jag har lite mer kött på benen i ämnet ska jag berätta mer. Det är ju inte så att man vill skylta med sina misslyckanden. Fast då var vi där igen. Ett misslyckande är bara ett misslyckande i betraktarens ögon. Jag lär berätta imorgon om det hela. Det är fucking nuts faktiskt. Och jo, det har med mina mansproblem att göra. Jag ansåg att jag behövde göra en liten åtgärd. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela