Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag glömde att jag tagit med bilen......pinsamt, eller what?

Publicerad 2012-02-24 20:01:59 i Vanlig vardag,

Om en stund kommer min städerska för kvällen hit. Först ska jag speeda ner och ta in hästarna. Lite pinsamt är det, men jag glömde bilen i stallet. Jag vet, det är galet, men jag glömde verkligen bilen. Hur kan jag göra det när jag dessutom gick förbi parkeringen? Glömma bilen.....hjälp! Jag kom inte på det förrän jag kom hem och undrade varför bilen inte var där. Haha, jag måste nog söka hjälp ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela