Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppning på schemat idag

Publicerad 2012-02-25 08:03:39 i Vanlig vardag,

Jag sitter bara och väntar på att kaffet ska bli färdigt. Sedan ska jag gå ner till stallet och släppa ut hästarna. Liten fikapaus och sedan bär det av till ridhuset där jag och en från grannstallet ska bygga hinder. Det ska bli jätteroligt. Om ni har tur kanske det blir någon bild idag.

Jag har inte hoppat Ante på jättelänge. Han kommer antagligen att bli vädligt glad när han ser bommarna ligga i ridhuset.

Nu är det dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela