Real Time Analytics

Livet På En Kant

Galna grejen och har du inte fått knulla på länge

Publicerad 2012-02-12 16:39:57 i Vanlig vardag,

Den här galna grejen jag gjort. Jag har både lite ångest och hopp över det hela. Ibland undrar jag vad som driver mig till att göra de här knäppa grejerna. Det är sjukt coolt om det skulle fungera. På ett sätt tror jag att jag skrämmer bort en del, men om det här nu är jag. Vad ska jag med räddhararna till? De är nog inget för mig ändå. Om inte annat kommer ändå Herr Snyggin hem snart, bara någon vecka kvar ju. =) Och han är både sexig och snygg så om inte annat har jag ju ändå honom kvar.

Idag kom det en och tittade på stallplats. Det var världens tristaste och en surpuppa. Henne vill jag inte ha i mitt stall. Då väntar jag hellre. Varför ha någon som förpestar tillvaron? Dessutom tycker jag inte att hon såg så bra ut. Hon såg tråkig ut. Jag vill inte ha någon tråkig heller. Nej, jag kommer nog att tacka nej till henne, om hon nu skulle vilja ha platsen vilket jag faktiskt betvivlar.
Jag hade lust att fråga om hon inte fått knulla på länge, men man får ju inte ställa sådana frågor till folk så jag var tyst och tänkte det bara. Det är faktiskt ganska ofta jag tänker sådana saker, men som sagt, man får ju inte säga så.

Nu är det middagsdags och sedan mocka boxar, rida Norton, lämna hunden, och natta hästar som står på schemat. Dagen har varit suverän. Vädret har varit fantastiskt och det har bara varit skönt att vara nere i stallet.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-02-12 21:28:23

SV: jo jag tolkar det som att du måste ha jättekul då =) det är samma hemma hos mig.

Det där med att inte få knulla på länge.. är jag en bitterfitta då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela