Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fotograf sökes!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2012-02-27 16:58:13 i Vanlig vardag,

Ska precis gå ner till stallet nu. Jag vet inte om jag ska rida båda hästarna idag, eller bara Norton. Ante får fortfarande lite ont i ryggen vid ridning. Nu har jag åtminstone fixat en sko att slå på honom och kan rida lite ute. Om det skulle vara ridhuset som gör det har jag svaret, annars finns det ett antal till saker som skulle kunna vara anledningen. Jag vet inte om jag tror på det där med underlaget, men man vet aldrig. Hästar är olika.

Nu måste jag nog kila iväg till stallet. Åh, jag höll på att glömma. På torsdag ska jag träna och jag letar någon som vill ta lite kort och kanske filma lite. Min kamera fungerar inte så bra i ridhuset så någon med en halvschysst kamera och sedan kan man filma med min. Någon????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela