Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här blev ju inte så bra

Publicerad 2012-02-02 17:52:12 i Vanlig vardag,

Jag skulle fixa lite med designen på bloggen och det gick käpprätt åt H som ni kan se, men jag får ta och kalla in experthjälp. Det här håller ju inte. Headern försvann och allt hamnade på höger sida om texten. Jag känner att det här är överkurs för mig, eller rättare sagt, jag orkar inte komma på hur jag ska göra just nu.

Kod kräver lite arbete och det är lättare för någon som är expert sedan innan. Ni får hålla tillgodo med kaoset som är här sålänge. Själv ska jag nu laga mat och kolla vidare på Arkiv X.

Jag ändrade mig angående Antes motion när jag var ner i stallet tidigare och han ska visst rastas lite idag. Han verkar hur pigg och glad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela