Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho!

Publicerad 2012-12-19 15:11:00 i Vanlig vardag,

Nu står nyförvärvet i form av TV här hemma. Asschyssta fd grannen Sigge hjälpte mig att hämta hem den. Förutom TV fyndade jag även två spett. Nu ska jag själv bara ha det ena för jag delade dem med en annan, men priset på det är en sjundedel mot vad det kostar nytt i butik och jag behövde verkligen ett spett till stallet. Mitt eget spett blev stulet förra sommaren.

Fett nöjd med dagens fynd!

Nu ska jag njuta en stund av mitt "livsflyt". Jag har tänkt att det ska fortsätta och jag är oerhört tacksam över att livet flyter framåt just nu. Det känns verkligen att jag åker med i strömmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela