Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad är grejen med män och bröst?

Publicerad 2012-12-30 10:44:00 i Vanlig vardag,

Jag höll på att skratta ihjäl mig igår när vi var och handlade. Vad är grejen med män och bröst liksom?

Jag och L gick och pratade som vanligt. Vi möter en familj där mannen och kvinnan går och pratar med varandra. Jag ser hur mannen stirrar helt frenetiskt på Ls bröst(kupa E). Det var helt sjukt. Här går en man med sin familj och stirrar på en annan kvinnas bröst helt besatt. Vad är grejen?

Seriöst! Det är två fettklumpar som hänger ner från bröstkorgen. Det är ungefär som att vi skulle gå igång på era pungkulor och gå och stirra på dem hela dagarna, men det är klart. Hur skulle det se ut? Vi skulle dessutom få seriösa nackproblem. Den nya grejen kanske är en PH. Spets, skulle det funka? Om det är själva fettet ni går igång på känns det helt plötsligt överflödigt med alla fettsugningar som görs i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela