Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ut på äventyr idag?

Publicerad 2012-12-29 11:20:00 i Vanlig vardag,

Min inneboende säger att hon vill åka och shoppa. Jag får väl hänga på. Hon vill till Carlings och Lush. Det ligger i Uppsala så det är väl ditåt vi styr. Först måste stallet bli färdigt, sedan blir det till att sätta sig i bilen.

(M)uppsalaguiden är ju inte tillgänglig så det lär bli lite virrande innan vi hittar fram till rätt butik. Jag har hört något om Baileys också, men den gröna skylten ska vi nog hitta.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-12-29 13:16:55

Säg åt henne att Lush nu också finns på Centralen =)

Svar: Vi kom aldrig dit. Åkte in på Gränby Cs parkering, konstaterade att kaoset var katastrofalt. Körde tillbaka mot IKEA och hittade ett minicentrum där. Vi får ta Lush en annan dag.
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela