Real Time Analytics

Livet På En Kant

Trospartyt närmar sig!

Publicerad 2012-12-11 19:52:00 i Vanlig vardag,

Alltså, spänningen är olidlig. Mitt paket har idag landat i Paris efter att ha befunnit sig i New Delhi, Indien.

Jag vet inte om trosorna ska på någon modemässa innan de anländer till Stockholm, eller vad de nu är ute efter. Jag hoppas att de får övernatta på ett fint hotell.

Dec 11, 2012 3:40 PMAnlänt till FedEx-kontorPARIS FR
 
När de väl anländer kommer de iaf få deltaga i ett antal trospartyn innan de reser vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela