Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snöstorm?

Publicerad 2012-12-25 11:16:52 i Vanlig vardag,

Det här med snöstorm börjar bli överdrivet nu. Nog för att det är vitt på backen, men storm? Nej, så långt har vi inte kommit.

Det låg 1 dm ny snö ute på backen idag. Det ledde till utökade arbetsuppgifter för hunden. I hans arbetsuppgifter ingår numer även att dra pulka med hästbajs till gödselstacken. Han tyckte det var suveränt. Utan att jag ens talade om var vi skulle, eller visade vägen drog han snällt och lydigt pulkan åt rätt håll. Han säger att han förstår hö-hage och bajs-container. Tror vi att han är dum, eller? Söta vovvingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela