Real Time Analytics

Livet På En Kant

Perfect moment!

Publicerad 2012-12-13 14:07:00 i Vanlig vardag,

 
Öppnade ett konto som det kommer in lite pengar på nätet (utan nämnvärt arbete från mig) och jag blev chockad av att se att beloppet nästan dubblats sedan jag sist tittade. =)
Man ska aldrig sluta tro. Det bara är så. Nu ska jag njuta lite av känslan av att det liksom strömmar positiva saker i mitt liv hela tiden.
Kom ihåg att det alltid är "perfect moment" för vad du än tänkt göra, bara det känns bra. Det här blev mitt perfect moment för stunden.
Det kan ju inte bli bättre än att pengar strömmar till mig utan arbete. Nu är det bara att vänta på att det ska bli tillräckligt för att jag ska få min första utbetalning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela