Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ny vecka!

Publicerad 2012-12-03 03:39:00 i Vanlig vardag,

Det här ska jag tänka på varje gång det sviktar. Jag har god lust att ge upp en sak i livet ofta. En stor och viktig sak. Just nu hålls den bara uppe av boken jag läser och tanken på att det faktiskt kan ske. Tänk om man kunde vara snäppet vassare och modigare? Tänk om jag inte vore så rädd? Tänk om.....tänk om........tänk om. Det kommer nog snart för jag gissar att hur mycket jag än kastar bollen fångas den inte på andra sidan utan rullar hela tiden tillbaka till mig. Bara att ta sig i kragen och visa sig från sin bästa sida alltså.
 
Det är tur att hjärtat hela tiden kommer ihåg anledningen och uppenbarligen, hur mycket jag än talar om för det att vi borde, ger det inte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela