Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu blir det stallet

Publicerad 2012-12-14 08:19:02 i Vanlig vardag,

Idag blir det en fm i stallet. Jag ska passa hovslagare nu först och sedan tänkte jag fixa med lite annat.

Jag hoppas mitt paket ska komma snart. Jag kunde ju inte hämta det igår så de ska köra ut det idag istället. Jag skulle bli sjukt besviken om de inte dyker upp under dagen.

Jag hade ju också hoppats att jag skulle få sällskap ikväll. Helst av den här som jag vill träffa, men det ser inte ut att bli så. =( Han har liksom inte dykt upp här. Och vad är sannolikheten att han skulle göra idag?

Jag får väl umgås med Vson och räkna trosor. Det andra paketet är redan i Europa och jag tror till och med att det är på väg till Sverige. Sannolikheten är väl att det finns här till på måndag. Där är det bara BHar.

Nu är det stallet iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela