Real Time Analytics

Livet På En Kant

Attraktionslagen fungerar!

Publicerad 2012-12-29 19:53:00 i Vanlig vardag,

Jag är faktiskt lite smickrad idag. Jag blev igenkänd på McDonalds när vi stannade och åt innan vi åkte. Vad är oddsen? Här kan man verkligen säga att slumpen slagit in.
 
*Jag äter nästintill aldrig på Mackydonken.
*Ingen av oss bor i Märsta.
*Han åkte precis när jag kom.
*Det komiska är att vi hörts av senaste dagarna bara.

Det är ju ascoolt! Jag känner aldrig igen någon. Jag vet inte ens om jag skulle känna igen mig själv faktiskt. Ett hopplöst fall med extremt tunnelseende.
 
Han hörde av sig nu på nätet sedan jag kommit hem. Dessutom är det smickrande att han känner igen mig. Blev lite happy faktiskt.
 
Eftersom jag tror på slumpen och ödet måste det här ändå betyda något. Jag har ju önskat mig en man....

Uppföljning måste ske. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela