Real Time Analytics

Livet På En Kant

Myslördag

Publicerad 2012-12-08 20:07:05 i Vanlig vardag,

Det blev glögg och myslördag den här veckan också. Det är skönt att slippa sitta själv på helgerna. Ikväll har inte tvn varit på. Istället har vi tittat på sängkläder. Jag tycker det är svårt att hitta något och när jag väl hittade något jag ville ha var det naturligtvis den dyraste. Mulberry för 2317 $. Ehh, inte riktigt min budget gällande sängkläder. Nåväl bara att leta vidare. Sova exklusivt får jag göra en annan gång.

Nu vill hästarna ha mat så stalltajm och sedan vidare lördagkväll. Det enda jag saknar nu är XX och jag skulle gärna ha en kamin så man kan göra en mysig vinterbrasa i mörkret. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela