Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min lediga boxplats

Publicerad 2012-12-28 12:32:26 i Vanlig vardag,

Har ju en ledig boxplats kvar i stallet. Jag har inte lagt ut någon annons på jäääättelänge och har inte för avsikt att göra det ännu heller. Nöjd som det är just nu, men idag hörde en person av sig och vill komma och titta. Det är ju roligt. Min nya grej här i livet är ju att saker får komma till mig. Jag har inte tid och ork att jaga längre.

Jag klickade mig precis in på en blogg och jag kanske också borde sätta upp några mål för kommande året. Om inte annat med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela