Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite positivitetsboost! =D

Publicerad 2012-12-29 10:36:06 i Vanlig vardag,

Satt precis och läste en annan blogg, en av de få jag läser: Vill tillägga att det är mycket oregelbunden läsning också. Det blir iaf en boost att läsa den. Bara positiva saker. Vem vill läsa om bitterhet? Om man tänker efter, vem vill faktiskt göra det? Ingen tror jag.
 
Jag tänkte lite på mina kläder här som jag köpt in och fick ett akut stiltjetillstånd på. Jag ska sluta fundera. Det löser sig. Jag har ju önskat att kunderna ska komma till mig och inte att jag ska behöva söka upp dem. Nu är det universums del att göra resten av jobbet. Bara att fortsätta med något annat under tiden.
 
Helt oväntat pratade jag med en person häromdagen som jag faktiskt uppskattar mer och mer. Han ger liksom lite hopp till den manliga sidan av mänskligheten. Dessuom sa han att min affärside passar mig som handen i handsken och för mig som är så framåt borde det inte vara något problem.
 
Nu ska jag sitta och njuta en stund av att infinna mig i den braiga känslan och njuta av tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela