Real Time Analytics

Livet På En Kant

Julstämningen infinner sig

Publicerad 2012-12-24 12:59:29 i Vanlig vardag,

Skulle skriva ett inlägg om lite julklappar som jag delat ut nu på förmiddagen, men det gick inte ladda upp bilden som skulle med inlägget just nu så det kommer lite senare i eftermiddag.

Just nu sitter vi och såsar i soffan.

På schemat under resten av dagen står en snabb tur till affären, göra färdigt stallet och åka pulka med glögg med andra galningar. Inte riktigt den jul jag brukar fira, men ack så roligt vi ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela