Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag svarade på en platsannons idag

Publicerad 2012-12-27 18:12:00 i Vanlig vardag,

UTANNONSERING AV LEDIG POSITION/PLATS:
Drömtjej, fast tjänst, livspartner.
Familjeföretaget är dynamiskt och flexibelt och under ständig utveckling. Goda förmåner och utvecklingsmöjligheter finns, bl. a. händighet, matlagningskunskap, massage, romantik, uthållighet, resor, mental stimulans, allmänbildning m. m.
Varierande intressen är meriterande och någon form av frilufts eller personlig utveckling-intresse bör finnas... men då familjeföretaget rymmer en bredd på intressen så är det inget hinder om ovanstående saknas...
Ansökan bör inkomma snarast - då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
För frågor eller inbokning av intervju OSA snarast. Inkom gärna med personligt brev och CV för att underlätta urvalsprocessen. Ange gärna även anspråk på tjänst respektive förmåner...
Observera att företaget inte gärna mottar ansökningar från dig som inte avslutat tidigare anställningar eller har flera jobb samtidigt... ;)
 
Jag får se vad det leder till. Det verkar som att en "intervju" ligger inom räckhåll för mig. Min inneboende sa precis att Uppsala passar bra för intervjun. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela