Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag håller på att dö av nervositet....

Publicerad 2012-12-03 15:07:36 i Vanlig vardag,

Jag har gjort värsta galna grejen nu! Ni anar inte. Jag kan inte berätta idag. Om 24h är det iaf verifierat, det jag gjort och då ska jag berätta. Det är sällan det händer, men det riktigt pirrar av nervositet och mina händer blev kallsvettiga och jag är helt shaky. Det är galet, jag vet, men vem fan vill dö utan att ha levt?

I´m da shit! Nu kör vi säger jag. Jag har inget tid att förlora. Segra eller dö, som en person brukar säga innan man ska in och tävla. Jag tänker segra. Du kan sitta och titta på samtidigt som du segnar ihop och dör! Nu ska jag ut å rasta hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela