Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag blev det shopping!

Publicerad 2012-12-29 18:30:47 i Vanlig vardag,

Idag hittade jag äntligen mina byxor. Två par till och med. Jag provade ett par jättesnygga byxor med jag såg ut som en uppstoppad val i dem. Det var tygets fel. Tyvärr fanns de inte i någon annan storlek då det var sista paret.
Jag hittade även en svart skjorta som jag kände att jag kan ha användning för.
Sedan gick vi och handlade annat och då hittade jag superschampo+balsam och en bok. Jag är en stor fan av Paulo Coelho.
 
Nu blir det lite vila innan middag. Ikväll är det näst sista delen av "En värld utan slut".
Jag återkommer med bilder på kläderna. För er som var intresserad av underkläder kan jag meddela att de är ute på "annan ort" för försäljning just nu. Först till kvarn är det som gäller på dem. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela