Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hunden inledde med att kissa på gravstenen!

Publicerad 2012-12-24 21:24:01 i Vanlig vardag,

Pulkaåkning. Det är den nya traditionen. Det var helt sjukt roligt. Vi inledde det hela med att hunden sprang upp på gravhögen och kissade in gravstenen. Ett skämt kändes det som. När vi väl kommit upp, vilket är jobbigare än man kommer ihåg, gick det sjukt fort utför. En hjälm kändes jag skulle behövas. Väl nere sitter man snötäckt med snö till och med innanför mössan i örat.
 
Det här ska göras om, med alkohol med i backen. Hunden tyckte det var lika roligt och sprang både upp och ner. Det bästa med honom är att han tycker det är precis lika roligt att springa upp med pulkan till toppen som att springa med som en galning nedför medan man åker. Vi hördes nog över hela byn i våra gallskrik och jag vill tillägga att backen är alldeles utomordentlig att åka i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela