Real Time Analytics

Livet På En Kant

Blev lite besviken igår

Publicerad 2012-12-14 12:48:22 i Vanlig vardag,

Jag ringde ju till Fedex och frågade om mitt paket var färdigt och fick till svar att jag kunde komma och hämta det. Sagt och gjort hittade jag skjuts och åkte dit. Inte nog med att de glömt att man är tvungen att åka genom säkerhetskontroll a la flyplatskontroll. Pakethelvetet var inte alls färdigt för avhämtning. =( Bitter och sur åkte jag hem. De lovade istället att de skulle leverera det idag.

I förmiddags fick jag ett samtal. "Hej! Jag heter XXX och ringer från DHL." DHL hinner jag tänka. Fedex kom ni ju från. "Jag står utanför dig nu. Är du hemma?". Ja, vänta säger jag. "Adress XXX hinner han säga och jag inser att det är DHL som ringer. Är paketet redan framme, frågar jag. Idioto! Klart som fan att paketet är framme om han ringer och säger att han står med det utanför. =P Det är nu jag fattar att DET ANDRA paketet är framme också. Woho! Mina BHar. Jag lämnar numret till min mamma som bor på adressen jag råkat lämna och tack och lov var hon hemma.
Det är assnygga BHar i det tydligen. Jag hoppas att det är några kvar för hon skulle ta med till sitt jobb och visa dem. Jag vill ju också se!

Inte nog med att jag sitter och väntar likt ett barn på julafton på att få se mina BHar, jag får dubbla paket idag och det torde ju räknas som lilla julafton. Det enda som fattas nu är en flaska vin. Visserligen har jag rött hemma, men jag skulle vilja ha vitt. Får se vad dagen kan erbjuda. Jag önskar mig lite sällskap till att räkna trosor och att sällskapet tar med sig en flaska vitt vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela