Real Time Analytics

Livet På En Kant

<3 Mina paket!

Publicerad 2012-12-21 21:08:21 i Vanlig vardag,

Lika lycklig som förra gången är jag.
 
Fraktsedelsnummer: 
Lämnat DHLs station i HONG KONG - HONG KONGPrenumerera på försändelseaviseringarExternal Link / New Window
lördag, December 22, 2012 klockan 03:41
Avsändarområde: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG Destinationsområde: STOCKHOLM - STOCKHOLM - SWEDEN
+
1 Kolli
 
 
lördag, December 22, 2012OrtTidKolli
4 Lämnat DHLs station i HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:41
+
1 Kolli
 
 
fredag, December 21, 2012OrtTidKolli
3 Hanterad i HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:22
+
1 Kolli
 
2 Anlänt till DHLs sortering i HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:22
+
1 Kolli
 
1 Försändelse hämtad HONG KONG - HONG KONG 16:28
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela