Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sjukdomar hos häst: EPSM

Publicerad 2012-08-14 08:18:17 i Vanlig vardag,

Idag ska jag påbörja arbetet med informationen jag ska skriva på bloggen på hemsidan. Det ska handla om en sjukdom på hästar som heter EPSM.
Kortfattat kan man säga att hästarna inte kan omsätta glykos i musklerna. Den drabbar främst kallblod och quarterhästar, men då heter den PSSM. Hmm...mycket med allt....
Jag berättar mer senare idag. Naturligtvis kom även den här kunskapen med foderförsäljningen. Ska jag göra något ska jag göra det bäst. Helt enkelt bara att skaffa kunskap inom området. =)
 
All information kommer alltså på bloggen på hemsidan för företaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela