Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snart är det business som gäller, men först grillparty

Publicerad 2012-08-02 18:08:05 i Vanlig vardag,

Just nu är jag på väg till grillparty. Mina två senaste dagar har jag varit helt uppslukad av mina nya business som håller på att träda fram. Snart så..... =D

Tacksamt nog kom min supervän igår, visserligen har han redan åkt, men han kommer tillbaka. Bara för att vi klantade oss lite så missade vi att jag också hade kunnat åka över till Gotland i helgen. Piss, det hade varit superkul. Jaja, vi får ta det en annan gång. Han hakade på mina business och nu har vi värsta planerna på G. Se upp världen, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela