Real Time Analytics

Livet På En Kant

Oj, vad mycket som behöver planeras inför kommade business

Publicerad 2012-08-04 19:19:35 i Vanlig vardag,

Det krävs massor med planering för det här med min och min kollegas kommande business. Hur gör vi med hemsidan? Webshop, eller inte? Hur lägger vi upp försäljningen? Vad ska vi köpa in utöver hästmaten? Ska vi ha två hemsidor? En för varje del, eller ska vi köra på samma sida?

Vi är redan överens om vissa saker. Till exempel vårat första mål som jag kom på. =)
Vi är även relativt överens om hur vi ska arbeta med det här på det stora hela. Det är lite finjusteringar kvar bara.

Båda tror på det här och vi tror att det kan bli toppenbra! Det är ju en bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela