Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu blir det en ridtur

Publicerad 2012-08-08 14:01:26 i Vanlig vardag,

Igår när jag skulle släppa ut Ante grimman vägrade han. Han sa: Våga vägra flughuva! Det slutade med att han får gå utan. Shit, alltså. Hästfan vann över mig. Han brukar aldrig tjura när han ska ut. Nu var hans öga rätt ok för dagen så han fick gå utan.

Nu ska jag ner till stallet och rida en sväng för att sedan åka iväg och sätta upp lite lappar ikväll. Hej foderförsäljning! Tjoho! Nu minsann ska Sveriges hästar bli ännu fetare. Haha, skämt åsido. Foder ska jag iaf sälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela