Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket jobb blir det

Publicerad 2012-08-09 10:56:13 i Vanlig vardag,

Det känns som att arbetet aldrig tar slut. Jag arbetar, arbetar och arbetar. Jag vet faktiskt inte hur många timmar jag lagt ner på det här nu, men det är superkul.

Min partner fick lite dåligt samvete över att han inte gjort lika mycket, men jag sa att snart är min semester slut och då kommer jag att ha mindre tid över. Han behöver inte vara orolig. Jag har förklarat hur MYCKET jag behöver honom.

Nu ska jag iaf fortsätta med hemsidan så den blir färdig. Jag hittade värsta bästa sidan att använda för att lägga upp sidan på också. Det är bara roligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela