Real Time Analytics

Livet På En Kant

Livet går bra nu

Publicerad 2012-08-11 14:56:00 i Vanlig vardag,

Just nu känns det lite check-check på försäljningen. Det liksom bara flyter på. Det är helt sjukt för vi har inte ens gjort vår första beställning ännu. Roligt är det iaf och om det nu är så lättsått är märket verkligen bra.  Nu var ju jag sjukt nöjd, men smaken är ju som baken.....
 
Jag bestämde mig för en dag att jag ska satsa på dem som är intresserade. De som inte visar intresse kan jag inte lägga ner energi på. Det är bättre att vårda de intresserade kunderna. När väl de är nöjda kommer de andra komma också.
 
Min kära kollega hade lösning på problemet att översätta vissa texter - suveränt! Jag sa ju att vi kompletterar varandra p-e-r-f-e-k-t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela