Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag inspirerar tydligen andra

Publicerad 2012-08-10 13:11:08 i Vanlig vardag,

Igår fick jag höra att andra blir inspirerad av mig och det är roligt. När jag sitter här och sliter, är förtvivlad och känner att jag har lust att lägga ner och skita i det här. Då tröstar det ändå och ger en energi att fortsätta orka.

Det är faktiskt tröttsamt. Allt jobb jag lägger ner nu hoppas jag lönar sig som en framtida investering. Grejen är att när jag väl är färdig med hemsidan till fodret slutar det inte där. Jag har större planer än så. Mohahaha! Storhetsvansinnet har drabbat mig någonstans, men ni kommer att bli fett imponerade av vad en så storsint person som jag kan åstadkomma och jag lovar er att alla kommer att vilja gå i mina framtida guldskor.


Jag och Ingvar "IKEA" Kamprad kommer att leda världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela